Switzerland.


Kom hem från tandläkaren för ett tag sen. Är lite smått irriterad. Det är meningen att jag ska ha en gummisnodd på några skumma knappar som jag fick i munnen för ett par veckor sen, men gummisnoddarna går bara av hela tiden! Sen dess har jag slarvat och bara haft i gummisnodd när jag sover.

Det var tydligen inget fel på någonting, bara att jag måste ha gummisnodd i oftare. Så nu kommer jag gå runt i skolan och bah "Oj, min gummisnodd gick sönder!" *Tar fram min lilla påse med gummisnoddar*
Alla kommer tycka att jag är weird, haha.

Sen är namnen på påsarna sjukt skumma. Först hade jag Australia, sen fick jag Mexico och Switzerland (Fick en ny Switzerland idag eftersom det tydligen är dem jag ska ha?) ... Och ändå är alla gjorda i USA. F Ö R V I R R A N D E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0