Blog awards 2011


Kom hem tolv igår, gjorde mig iordning och la mig klockan ett. Går upp så himla tidigt på vardagarna och lägger mig sent så jag kände att jag inte kunde stanna uppe längre.

Mötte upp med Lou kvart över elva idag och åkte in till Blog Awards. Riktigt kul faktiskt! Hahah, alla skrek och vi stod typ bara och skrattade ^^ Tog sämsta bilderna men det var kul att se så många kändisar på en och samma gång. Ulrik Munther, Ana gina, Jedward, Andreas Wijk, Pär Lernström och till och med Agneta Sjödin :)

Kommentarer
Postat av: Cassie -' (BIEBERSLUVVIE @ TWITTER)

sv; HAHA! sånt där hör jag dagligen ;) dock är det just såna cheyer som kmr fram o tar bild som gör mig happifaaced! tehe!

2011-09-17 @ 23:01:22
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0